Ferielukket.  

Fra og med 23/12 til og med 30/12, samt 1/1 og 2/1.

Nytårsaften kan kun bestilles nytårsmenu.

Hvordan bestiller jeg?

 

Hvordan bestiller jeg?
Du har mulighed for at bestille direkte her på siden ved at lægge varerne i kurven og gå til kassen, du kan også bestille via telefon på 70702131.

Hvornår skal jeg bestille?
Bestil i så god tid som muligt, du kan altid rette i din ordre/afbestille indtil en uge før dit arrangement, dette gøres via e-mail eller telefon.

Hvordan/hvornår betaler jeg?
Ved bestilling her på siden kan du betale med dankort, vælge mobil pay (kun hvis du har dankort), kontooverførsel eller EAN-nummer hvis det er en offentlig institution, hvis du betaler med kort, vil vi trække pengene 5-7 dage før dit arrangement, laver du en overførsel skal dette ske 1 uge før.

Ændring i ordren
Hvis du vil ændre i din ordre, skal dette ske senest en uge før dit arrangement, dette gøres på mail eller telefon.

Hvis jeg bliver syg?
Hvis uheldet er ude og du eller nærmeste familie skulle blive syg så arrangementet skal aflyses, kan dette kun ske hvis du har bestilt afbestillingsforsikring, denne kan tilkøbes når du går til kassen. (der kan ikke afbestilles enkelt kuverter)

Kan jeg ændre i de faste menuer/buffeter?
Du kan ikke ændre på de faste menuer/buffeter, men skal i stedet for vælge design selv, du altid mulighed for at lave tilkøb, hvis de ikke findes på siden, kan du kontakte os via mail eller telefon.

Hvad med børne kuverter?
Hvis man bestiller buffet, anbefaler vi at bestille 1 kuvert til 2 børn under 12 år, er det en menu 1 til 1.

Din Kurv

Din kurv er tom